.when words matters.

mode ; little house 
source ; tumblr :) 


I checked my time line @twitter…did I tweeted all these?! :D


“Bersamamu kuhabiskan waktu senang bisa mengenal dirimu..
rasanya semua begitu sempurna sayang untuk mengakhirinya”-ipang,sahabat kecil.

“tapi engkau terus pergi tapi engkau terus berlari
jadi biarkanlah aku disini”

“ku berjalan terus tanpa henti dan dia pun kini telah pergi
ku berdoa di tengah indahnya dunia ku berdoa untuk dia yang ku rindukan”

“silent sound broke my heart
    a doze of pain will start your brain
    in one and two three second has passed
    when i’m with you i will never be sad”

“easy,easy when you feel it i just want you to understand so why dont you see through”


-letak gambar pancakes. Tibe2 rindu nak makan pancakes yg mom buat. Topping kaya. Or sapu butter letak maple syrup. Teringat style ji hoo buat pancake dlm bof. :D :D

Comments

Musafir Melayu said…
Assalamualaikum.

Ada orang jiwa kacau, haha.

Jangan lupa dalam kacau2 tu, tambah gula dan perisa.

Kelak bila habis kacau, acuan baru akan manis rasanya.

All the best for the final.

Till then, happy blogging! :)
kasih dania said…
ehem2!!..hehe..wa, sukaaa ayat2 tuuuh...haiiissshhh..heehhe..=)

pancake2!!..sedaap2!!..hehe..

~ process berjimat cermat akn bermmulaa..hahaa..=)
najihah iman said…
@musafir melayu,
wsalam..
erk jiwau kacau-gula-perisa?!
dah mcm pantun nih :D
thanks btw.

@kasih dania,
nidji nye lagu banyak ni :D
safe safe-pangkor soon! :)

Popular Posts