Mar 15, 2011

.books & breaks.


Bismillahirrahmanirrahim.

Sebaik-baik teman sejati adalah buku- Dr.Aidh’ Abdullah Qarni
I paper left.
1 week of breaks.
 And I made a quick calculation on books- membaca buku dgn senang di waktu cuti.
Nicholas sparks? Haruki murakami?
Bace yang ni dulu lah ;)
-majalah solusi isu 4 edisi ulang cetak – jagalah hati.
-sense and sensibility – jane austen
-Mutiara kata 2010 – Tuan Guru Nik Abdul Aziz
-emma – jane austen.

Untuk Haal yang jauh,
U’re abah’s strong girl.
Mengembaralah dan perhatikan tanda-tanda CintaNya. Teguhkan hati.bersabarlah.
Be strong and enjoy every minutes there. Each moment’s a lesson.
U can do this haaL. :)

12 comments:

kasih dania said...

wahhh..byknya buku waaaaaa...hehehe...
xsabar mau baliiik png....=))

najihah iman said...

@kasih dania,
hehe buku2 kesayangan ni.
mini library in the making :D
cepat2 la habis xm.

zue anak sudin said...

tu dia...bile pencinta buku berbicara ttg buku2nya.. hehe..

weyh...aku teringin nak beli buku A Dcotor in The House tu ler... hurmm... -_-"

Zafeer said...

Sedapnyo.. tgk bestfrens(books) dia.. Meriah sungguh...

Aku x sebanyak ni.. Banyok baco hok org~ :)

najihah iman said...

@zue,
hee.jom2 beli.
ak tggu mase jejak kedai buku je ni..

@zafeer,
bestfrens sungguh la hop ni.
x po zuno,at least baco jgk :)

.ina✿✲-· said...

mcm mane wa bole habiskan semua ni? lecturer ina byk suggest buku2 best ;)

najihah iman said...

@ina,
hee.dulu2 bleh la njoy buku.
skrg kena tunggu cuti-leisure time baru bleh bace dgn njoynye. :D
nnti share buku2 best tu eh.

.ina✿✲-· said...

insya Allah wa. tapi bukan buku cherita la yep. hahaha. nakjadi mcm wa, manyak membaca ;)

Izzati Hashim said...

i like that quote :D

"Sebaik-baik teman sejati adalah buku- Dr.Aidh’ Abdullah Qarni"

mcm ada je dlm buku kesayangan aku don't be sad tu hehehe

dan sebab kata2 ni la buat aku makin sukakan buku ho3

najihah iman said...

@ina,
orait.. :)

@mcT,
yeah quoted dari buku La Tahzan.
kesayangan jgk buku dont be sad ni.
:)
cant stop from buying boooks :D

halwani said...

aku baru baco post ni.thanks alot wa!
*terharu*
aku akn jd kuat bila fikir ttg org2 aku syg dlm hidup.;)

najihah iman said...

@haal,
no biggies.
u're abah's girl..and u can do this!
:)