.jumaat.

Bismillahirrahmanirrahim-

*jumaat*
Sore throat.non stop sneezing.leading to demam. -_-
Tak baik mengeluh2 nn, sakit tu kan kifarah dosa.
“Tidaklah orang Muslim ditimpa cubaan berupa penyakit atau lainnya, melainkan Allah menggugurkan keburukannya, sebagaimana pohon yang menggugurkan daunnya.”
(HR. Bukhari-Muslim) 
*Viva Espana*
Siapa sangka kan spain bleh melangkah sampai ke final.
Very 1st game lawan swiss tu kalah..
Big bro+bro in law kutuk sakanlah skuad la roja ni.
Amik sekarang..siapa yg masuk final…
kalau lah sy bersama2 mereka (the brothers) waktu ni..mahu nye gelak-kutuk balik
skuad argentina gn brazil mereka. ;)
final, it’s between Holland and spain. Wish luck for la roja.
Tak pe.tak pe.kalah-menang sy ttp dgn spain =)

*bila rindu*
Sudden rindu dekat anak2 saudara 9 org ni.
7 july : happy 7th birthday amir fariz..
8 july : happy 2nd birthday amirul hakim.

inshaAllah bulan 10 ni dapat lagi sorang ank sedara. 2010=10.
bertambah2 ank saudara,bertambah2 meriah rumah…bertambah2 nakal la ek =.=
moga mereka membesar mnjadi soleh & solehah caliph.
Che su loves you.[amir.amar.amirul.danish.insyirah.adam.iman.hariz.hasif]

p.s : sila abaikan entry sebelum ini yg sangat emo tu.
p.s.s : lattop sy sudah 2 minggu tak bleh log in blogspot..tensinye.ni pun upd8 guna lattop cik housem8.
najihahiman nak komen dkt bloggers lain pun tak boleh.-_-

Have a good days ahead.amin.

Comments

zue anak sudin said…
comey la si kembar tu. geram!! nak gigit pipi die. mmg ikot cek su die neh. hehe..
najihah iman said…
~zue

hee..ikut che su dia..mmg smua pipi tembam lah. =D

Popular Posts