it's june -.-

Bismillahirrahmanirrahim-

[entri intro edisi june 2010]
Alhamdulillah ala kulli hal..
Dah selamat pulang ke daerah terchenta.
Dah selamat pegi dan balik dari Bangalore.
Sungguh sy belajar banyak benda di sana.
Walau hanya sekejap disana, sy peroleh sesuatu. :)
*dari blog ke dwellington*
Alhamdulillah hajat sy utk jumpe face-to-face dgn kak mira jd kenyataan.
Syukran jiddan sist sebab sudi tumpangkan sy dan kwn2 lain.
Sy knal kak mira melalui blog,ym..n at last, trip to bangalore
menemukan sy dgn kak amirah saryati :)
banyak benda nak share..gambar tak payah cerita.
More than 1000 pictures taken..heh.sejak bile la gile gambar ni.
*overnight at lcct*
tak pernah2 over night kt airport..
sekali overnight gn budak2 ni+ kak zila havoc juga.
Makan nasi lemak rendang ayam+mocha ice blend pukul 2 pagi.
Terus sy jaga sampai catch up 1st flight to kota bharu  :D
Eyebag bertambah2 severe la..

p.s : i'm now part time babysitter >.<
        mahu habiskan 3 buku pertama utk june 2010. 


Comments

Cik Akma said…
gambar wawaaaaa. shareee laa :D
kasih dania said…
smoge akn ade lgi hari mcm tu ye wa..amin...=)

alots of pixx ye wa?? hehe....nnti nk tgk eh..hehe
mimie said…
hahahha...patot la bau capati..
=P
najihah iman said…
ma~
gambar2 udah diuplod di Fb..
banyak sgt gambar..=.0

fathin~
haha..tau2 budak polo air mcm ne..
pntang nampak cam :D

mimie~
heh..amoi..
kteorg mkn hotcup je kat sana..
tak de capati2 ni >.<

Popular Posts