bila spec patah :(

Bismillahirrahmanirrahim-
                                
Buat kesekian kalinye,spec sy patah lagi.
yg patah ini spec ke8..
Spec kesayangan,spec hitam same jenis 2 kali patah,
1st patah, bln 10-2008..nasib baik jumpe frame yg sama,
So tak rasa sedih sangat..
Tapi hari ni..Ya Rahman Ya Rahim,
Hanya kerana 1 spec pun leh buat sy sedih.
mungkin orang akan kate, alah spec mata je..beli jelah yg baru.
ya.mmg sy buat baru pun..tp yg baru mana nak same dgn yg lame -.-
uhuh..spec tu part of mylife..
Mungkin sebab spec ni pilihan mama + brand kesukaan sy..
Dan harganya yg sy tak mampu nak bayar dgn duit sendiri hari ni.
Kerana kecuaian diri sendiri, spec sy patah.
Elok pulak patah sebelum nak pegi exam :(
trying hard jawab paper pagi td sebaik mungkin even
penglihatan sedikit terganggu..+ perasaan mmg unwell.
sabar banyak2.ade hikmah.
                                                                *tinggal kenangan*

“kerana mungkin kamu tidak menyukai sesuatu,padahal Allah menjadikan padanya kebaikan yang banyak.” [4;19]

p.s : sy rasa kosong tanpa spec..esok spec baru siap -.-
        thanks jiddan sist na n mcnih for helping me out today..sungguh sy tiada mood.
        alhamdulillah..dah settled tukar duit msia-rupee. 

Comments

Musafir Melayu said…
salam...

everything are worth something to you?

welcome to the life of a Perfect Melancholy!!

:)
Cik Akma said…
pakai lenss waa :P
fareha azhar said…
huhu..saba ye..
fareha gak x penah patah spec..skang ni pn wat koleksi je spec2 lame tu..
syamimi ghazali said…
kecuaian pe wa smpai pth cm2??
hehe..dh smpai waktu 'bersalin' pkai lens kowt..ari2 kate nk pkai?=P
maybe , spec baru untk coming bezday..or 'ujian' untk mjadi tua ke bg btambah k'unikan ank dara xla npk cm dak dajah 5 2 ke...
ne la tau kn..
ahaks...
najihah iman said…
najihah~musafirmelayu,cik akma,fareha,mimie :-

terima kasih semua :)
sy dah tak sedih2 dah..
setiap yg bernyawa pun akan pergi,
inikan pula spec mata..>.<

Popular Posts