danish

Bismillahirrahmanirrahim

petang semalam, my eldest sist text me, mintak number Dr Zam-specialist kanak2 kt klinik sy keje dulu..
he used to be my boss last year..fikir mesti nak buat appointment ape2 ke..
untill malam, had a short chat with mom..danish jatuh depan rumah dia-lepas balik dr rumah mama..
blood- sampai berdarah2 ni risau lak sy..haih..

then tadi, i text my eldest sist..asking bout danish.alhamdulillah, danish okey.baik2 je..
then my brother in law mms me few pictures of him...taken during the 'cleaning' process..dun know the right term for that...surenye, tak kena jahit la danish..


 
 

cik na said,
"Danish meme,loghat gaduh sokmo dio..selipar lekat pagar la.."

ayah danish said,
"kat rumah menangis, tapi time Dr Zam cuci tu, tak nangis, kononnya kuat tu"

dulu dahi, skrg dagu....-_-
shafakallah ya danish imtiaz.....

Comments

zue anak sudin said…
hahahaha..kat klinik tak nanges! cover macho! hahaha.. XD takpe2, dia kuat le tu. hehe..

lgpn, dia ada parut kat dagu macam aku! hahaha.. XD tp, dahi aku still ok lg la.. dahsyat betol dia ni.. -_-'

congrats danish sebab danish kuat! =D
najihah iman said…
control macho sungguh lah...
kena marah pun menten muke x bersalah..=D

kira ms kecik dulu,
ko ni 'aktif' gak lah ek...
zT said…
Alahai danish..

bese lah tu bdk2, aktif mcm che sue dy =p
get well soon yer..
tvocalize said…
owh ni la danish rupenyer..
miera miera..

Popular Posts