~ Doa Qunut Nazilah untukmu Mujahideen Palestine...~

Bismillahhirahmanirrahim....

Ya Allah.. kami diserang oleh musuhMu dari segala sudut

Ya Allah.. dengan Zat dan KekuasaanMU maka bantulah kami

Datangkan pemyelamat kepada kami agar Dunia ini kembali kepada NaunganMU

agar terbentuknya kasih sayang sesama manusia

Ya Qahhar..Ya Jabbar..Ya Muntaqim... Kami memohon kepada Mu..........


اللهمﺇنانجعلك في نحورأعدائنا
ونعوذبك من شرورهم
اللهم بدد شملهم وفرق جمعهم
وستت كلمتهم
وزلزل أقدامهم وسلط عليهم كلبا من كلاب ك
يا قهار يا جبار يا منتقم
ياالله ياالله ياالله
اللهم يا منزل الكتاب ويا مجري السحاب
ويا هازم الاحزاب
ﺇهزمهم ﺇهزمهم ﺇهزمهوانصرنا عليهم


Ya Allah,
Sesungguhnya kami meletakkan-Mu di batang-batang leher musuh2 kami
Dan kami berlindung dengan-Mu daripada kejahatan2 mereka
Ya Allah, Leburkanlah kumpulan2 mereka Pecah belahkan dan kacau bilaukan kesatuan mereka
Goncangkan pendirian mereka
Dan hantarkanlah anjing2 kamu kepada mereka
Wahai tuhan yang gagah perkasa Wahai tuhan yang penuh raksasa Wahai tuhan yang bersifat murka
Ya Allah Ya Allah Ya Allah ,
Wahai tuhan yang menurunkan kitab, Wahai tuhan yang mengarakkan awan Wahai tuhan yang menewaskan bala tentera al-ahzab
Kalahkan mereka Kalahkan mereka Kalahkan mereka Dan menangkan kami ke atas mereka. Amin Ya Allah......... Takbir!!3x





p/s :Disasters and calamities have been created for a reason, which none can fully comprehend but Allah..
doakan saudara2 kita disana-

Comments

F.a..r.i..h.a.h said…
salam...
najwa..kte bukan nk komen, saje nk bgtau..

sy rindu kamu.
rindu semua kawan2.
espesyeli kwn2 1 dom.
najwa ada kat mane.
bile boleh tgk najwa 'life'?
huhu.
no. najwa pun kite dah terhilang kan..nguhu.

ni email kite.mypinkblouse@gmail.com.

hitmeback, ok..
HiffZunnuri said…
Subhanallah~~Serangan kali ni benar2 luar biasa..marilah semua selamatkan Palestin!Slmtkan palestin!YAHUDI PASTI TUMPAS!!ITU JANJI ALLAH..
najihah iman said…
~farihah..

eha,sy juga rindu kamu..
bile yek..
kite kt s.alam je..
bleh sgt2 nk jumpe
=)

~zuno
doakan saudara2 kita di sana..
zionis Israel-hnya Allah mmpu membalas kekejaman mereka!
aku dapat merasakan 'spirit' tulisan ini. thanks wa.

Popular Posts